Na voľné pozície v Bratislave a Košiciach hľadáme troch ľudí, ktorí nám pomôžu v našej misii a stanú sa súčasťou charitnej pomoci. Neváhajte nás kontaktovať v prípade záujmu. Naše aktuálne pracovné ponuky nájdete aj na profesia.sk.
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 600 €/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zabezpečovať pripravenosť na rýchlu humanitárnu pomoc v prípade živelných udalostí po personálnej, technickej a materiálnej stránke
• Koordinovať rýchlu humanitárnu pomoc s diecéznymi charitami a s partnerskými charitami v zahraničí
• Spolupracovať so štátnymi a samosprávnymi orgánmi a darcami pri ich získavaní
• Vyhľadávať výzvy na granty zamerané na podporu humanitárnych projektov a
• predkladať žiadosti na získanie týchto grantov v slovenskom aj anglickom jazyku
• Koordinovať humanitárne projekty aj na medzinárodnej úrovni a pripravovať reporty pre donorov.
• Podieľať sa na zabezpečovaní PR materiálov a príprave podkladov na kampane podporujúce humanitárne projekty a na promo aktivity na zviditeľnenie humanitárnych projektov
• Vyhľadávať a komunikovať s donormi, ktorí majú záujem podporovať humanitárne projekty
Zamestnanecké výhody, benefity:
5 dní dovolenky naviac
Pružný pracovný čas
Možnosť práce z domu
Príjemné pracovné prostredie v centre mesta
Otvorená a neformálna pracovná atmosféru
Možnosť rozvoja a sebarealizácie
Možnosť DDS
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office 365 – Pokročilý
Vodičský preukaz:
B
Počet rokov praxe:
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Skúsenosti s písaním a manažovaním humanitárnych projektov v spolupráci s rozličnými donormi včítane EU grantov (optimálne 5 a viac rokov)
Výborné komunikačné a organizačné zručnosti a časový manažment
Finančná a ekonomická gramotnosť
Flexibilita vycestovať na kratšie monitorovacie cesty v rámci Slovenska a do zahraničia
Bezúhonnosť a spoľahlivosť
Aktívna znalosť anglického jazyka
Ukrajinský jazyk je výhodou, nie podmienkou
Aktívny vodič
V prípade záujmu pošlite svoj životopis spolu s motivačným listom na adresu podolinsky@charita.sk.
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto): od 1 300 €/mesiac pri plnom úväzku
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Koordinácia projektu a realizácia aktivít v spolupráci s partnermi
• Finančný monitoring, riadenie, vyúčtovanie a administráciu projektu
• Prípravu priebežnej a záverečnej správy v súlade s požiadavkami donora a v spolupráci s partnerom
• Prípravu podkladov a informácií pre PR oddelenie a prípravu mediálnej spolupráce
• Uskutočňovanie monitorovacích ciest na miesto realizácie projektu ako aj sprevádzanie pracovníkov PR/médií na ceste
• Monitoring a analýza výdavkov a efektívne prijímané nápravných opatrení
• Vyhotovenie rozpočtu pre projektovú činnosť, pravidelný dohľad nad rozpočtom a plánovanie výdavkov v rámci projektu;
Zamestnanecké výhody, benefity:
5 dní dovolenky naviac
Pružný pracovný čas
Možnosť práce z domu
Príjemné pracovné prostredie v centre mesta
Otvorená a neformálna pracovná atmosféru
Možnosť rozvoja a sebarealizácie
Možnosť DDS
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office 365 – Pokročilý
Vodičský preukaz:
B
Počet rokov praxe:
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Skúsenosti v oblasti riadenia medzinárodných projektov v neziskovej oblasti
Skúsenosti s finančným riadením projektov
Flexibilita, kreativita, výborné komunikačné a organizačné zručnosti
Bezúhonnosť a spoľahlivosť
Aktívna znalosť anglického jazyka
Ruský jazyk výhodou, nie podmienkou
V prípade záujmu pošlite svoj životopis spolu s motivačným listom na adresu podolinsky@charita.sk.
Miesto práce: Košice
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 €/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Komplexné riadenie a koordinácia všetkých činností humanitárnej materiálnej pomoci
• Nastavenie systému skladových zásob a distribúcie humanitárnej pomoci
• Komunikácia so skladmi humanitárnej pomoci, koordinácia skladových zásob, sledovanie kapacít
• Komunikácia s partnermi – poskytovateľmi pomoci, dopravcami , úradmi a miestami určenia humanitárnej pomoci doma i v zahraničí (Ukrajina)
• Vykonávanie pracovných operácií podľa pokynov
Zamestnanecké výhody, benefity:
Možnosť práce v oblasti humanitárnej pomoci so zameraním na UA
Možnosť práce z domu
Možnosť rozvoja a sebarealizácie
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz:
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
Schopnosť spravovať viac úloh a stanoviť si priority
Pohotové rozhodovanie, flexibilita, zodpovednosť
Skúsenosti v oblasti dopravy, prepravy aspoň 5 rokov
Manažérske a logistické skúsenosti
Ovládanie MS Office na pokročilej úrovni
Ukrajinský jazyk je výhodou, nie podmienkou
Vodičské oprávnenie skupiny B
V prípade záujmu pošlite svoj životopis spolu s motivačným listom na adresu podolinsky@charita.sk.